Profesjonalna obsługa recepcji hotelowej

Cele szkolenia:

Przypomnienie, usystematyzowanie podstawowych zasad i standardów pracy recepcjonisty ze szczególnym uwzględnieniem jakości świadczonych usług, sposobów rozwiązywania trudnych sytuacji.


Korzyści dla uczestników:

Przyswojenie profesjonalnej wiedzy hotelarskiej i sprawdzenie jej znajomości w praktyce. Podniesienie jakości świadczonych przez siebie usług, nabycie większej pewności siebie w prowadzonych działaniach.


TEMATYKA:

1. Hotelarz – kto to jest?

  • co jest najważniejszym zadaniem personelu hotelowego?
  • czy recepcjonista powinien znać dokładnie pokój hotelowy?
  • czy recepcjonista powinien znać dokładną ilość miejsc parkingowych
  • przed hotelem lub w restauracji?
  • czy widać uśmiech przez telefon?
  • 2. Rodzaje Hoteli.


    3. Fachowa obsługa gości hotelowych.


    4. Dział recepcyjny czyli Front Office

  • recepcja Twoim opiekunem i doradcą;
  • nasze 5 gwiazdek;
  • 5. Obsługa w recepcji

  • bezwzględne obowiązki;
  • dodatkowe zadania;
  • preautoryzacja – omówienie;
  • 6. Recepcjonista Concierge

  • udzielanie informacji Gościom;
  • służenie radą;
  • Rezerwacja np. biletów do kina, na samolot;
  • Spełnianie życzeń Gości;
  • Rozpoznanie Gościa w barze, restauracji;
  • 7. Kontakt działu recepcji z innymi departamentami


    8. Jak komunikacja jest ważna

  • komunikacja niewerbalna;
  • komunikacja werbalna;
  • reguły rozmowy z gościem;
  • klimat rozmowy;
  • 9. Negocjacje

  • prenegocjacje;
  • negocjacje właściwe;
  • postnegocjacje;
  • 10. Trudny klient


    Metody prowadzenia szkolenia:

  • Krótkie wprowadzenia do poszczególnych ćwiczeń z zakresu komunikowania się, praktyk sprzedażowych i psychologii perswazji (w formie prezentacji multimedialnej);
  • Metody aktywnej pracy warsztatowej – case studies, symulacje, ćwiczenia w grupie, ćwiczenia w parach etc.;
  • Prezentacje wyników;
  • Dyskusja w oparciu o oceny zespołowe inscenizowanych rozmów;


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Profesjonalna obsługa recepcji hotelowej, Recepcja w hotelu, obsługa klienta w hotelu

    Materiały do pobrania:


    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania