Standardy obsługi gościa SPA - strategia sukcesu

Cele szkolenia:

Praktyczne przekazanie wiedzy dotyczącej profesjonalnej obsługi klienta w SPA. Omówienie najważniejszych kwestii oraz problemów pojawiających się w kontaktach gościem SPA. Łamanie obaw i nieznajomości potrzeb klientów SPA. Uczestnik szkolenia pozna tematykę relacji jakie należy budować w kontaktach z klientem SPA. Ważnym celem jest wskazanie drogi uczestnikom szkolenia jak właściwie budować rozmowę z klientem zarówno obecnym jak i potencjalnym.


Korzyści:

Uczestnik zostanie przeszkolony z wielopoziomowej obsługi klienta SPA. Nauczy się reagować na bardzo różne sytuacje jakie mają miejsce lub mogą mieć miejsce w obiektach SPA. Rozwieje wątpliwości co do słuszności postępowania z klientem SPA. Nauczy jak zdobyć zaufanie a także pozyskać serce klientów SPA. Uczestnik pozna słownictwo niezbędne w pracy SPA oraz nauczy się kreować wellness atmosferę w celu realizacji celów budżetowych. Podczas jego trwania uczestnicy poznają nowoczesne trendy na rynku wellness&SPA


Zdobycie umiejetności:

profesjonalnej obsługi klienta SPA

pewności w rozmowie z klientem SPA

posługiwanie się profesjonalnym językiem SPA

zrozumie czego oczekują od niego klienci i co może im zaoferować

pewnie pokona obiekcje i zastrzeżenia klientów


Uczestnicy:

Szkolenie dla kosmetyczek, fizjoterapeutów oraz masażystów i pracowników recepcji


TEMATYKA:

1. Wprowadzenia do obsługi klienta SPA

  • kto jest klientem SPA
  • po co przychodzi i czego oczekuje po wizycie w SPA
  • co powinniśmy oferować klientowi z ramienia usług ekskluzywnych

  • 2. Misja pracowników SPA

  • czym jest powołanie do pracy w SPA
  • jak poradzić sobie z niepewnością podczas wykonywania zabiegów i obsługi klienta SPA
  • jaką postawę prezentować aby zadowolić klientów SPA

  • 3. Budowanie profesjonalnych relacji z klientem SPA

  • pierwsze wrażenie czyli jak postępować w pierwszych sekundach z klientem
  • jakie czynniki decydują o sukcesie w relacjach

  • 4. Zasady obsługi klienta SPA

  • powitanie werbalne
  • przygotowanie pomieszczeń zabiegowych SPA
  • omówienie procedur zabiegowych
  • zakończenie oraz odprowadzenie klienta
  • pożegnanie z klientem w recepcji SPA


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Standardy obsługi gościa SPA, strategia sukcesu, gość SPA

    Materiały do pobrania:





    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania