Organizacja usług cateringowych

Uczestnicy:

Organizatorzy i realizatorzy usług gastronomicznych i cateringowych, kierownicy i właściciele  zakładów gastronomicznych, osoby zamierzające wejść na rynek działalności gastronomicznej i cateringowej...


TEMATYKA:

1. Rodzaje cateringu

  • Socjalny
  • „Door to door”
  • Party service (banquet hall; off premises or location)
  • Korzyści dla klienta
  • Korzyści dla usługodawcy

  • 2. OOprawa konferencji, kongresów, szkoleń

  • Usługi żywieniowe dla grup zorganizowanych
  • Systemy obsługi
  • Systemy samoobsługi
  • Serwis a’la carte
  • „Service table – d’hote”
  • „Service a’part”
  • Serwis bankietowy
    1. - Bankiety zasiadane
      - Bankiety na stojąco
      - Bankiety mieszane
  • Coffee break

  • 3. Bezpieczeństwo imprez masowych


    4. Bezpieczeństwo żywności i żywienia w cateringu

  • Dobra Praktyka Produkcyjna, a Dobra Praktyka Cateringowa

  • 5. Usługi gastronomiczne, jako istotny element ewent marketingu.


    6. Savoir – vivre – każdy gość jest VIP- em



    Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Organizacja usług cateringowych, szkolenie z organizacji usług

    Materiały do pobrania:





    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania