Recepcja SPA - centrum zysków

Cele szkolenia:

Nauczenie profesjonalnych zasad przyjmowania rezerwacji w SPA, prowadzenia rozmów telefonicznych oraz zasad odpisywania na maile i zapytania. Zwiększenie ilości rezerwacji poprzez właściwą obsługę recepcji SPA. Budowanie marki i zaufania do obiektu SPA. Efektywne zarządzanie czasem terapeutów SPA.


Korzyści dla uczestników:

Poznanie zasad profesjonale wykonywanych rezerwacji. Wzrost sprzedaży oraz wykorzystania pracowników SPA. Wzrost wolumenu sprzedaży usług oraz detalu. Profesjonalnie przyjmowanie klientów SPA, rozliczanie oraz wzmocnienie wskaźnika „powracalności” wśród klientów SPA.

Ponad to uczestnicy zdobędą umiejętności:

prowadzenia rozmów telefonicznych

prowadzenia korespondencji oraz zasad etykiety

zarządzania wydajnością pracowników SPA

zarządzania rezerwacjami w SPA


TEMATYKA:

1. Recepcja SPA - centrum zysków

  • wprowadzenie do pracy recepcji SPA
  • rola pracownika recepcji SPA
  • wizerunek recepcjonisty SPA
  • zakres obowiązków recepcji SPA

  • 2. Zarządzanie wydajnością terapeutów SPA

  • określenie priorytetów w pracy SPA
  • konstruowanie pakietów SPA
  • polecanie zabiegów według priorytetów czasu oraz godzin zabiegów
  • konstruowanie ofert „ szytych na miarę”

  • 3. Profesjonalna komunikacja przez telefon

  • jak prowadzić rozmowę z klientem SPA
  • słownictwo pożądane i zabronione w rozmowie z klientem SPA
  • powitanie i pożegnanie klienta SPA
  • jak przekształcić telefonującego w klienta SPA

  • 4. Zasady prowadzenia korespondencji mailowej z klientami SPA

  • powitanie i pożegnanie mailowe
  • zasady etykiety w Internecie
  • konstruowanie korespondencji

  • 5. System polecania zabiegów SPA

  • rekomendowanie zabiegów
  • rekomendowanie detalu
  • konwersja odwiedzających w klientów SPA

  • Metody prowadzenia szkolenia:

                   Wykład, prezentacja wraz z ćwiczeniami praktycznymi faktycznych sytuacji w pracy operacyjnej, recepcji SPA. Odgrywanie scenek z życia SPA. Studia przypadków, treningi polecania zabiegów oraz rozmów z klientami SPA .Testy przygotowania powitania i pożegnania oraz prowadzenia rozmów z użyciem pożądanych zwrotów. Gra uczestników szkolenia z trenerem oraz między uczestnikami polegająca na rekomendacji zabiegów i kosmetyków SPA. Odgrywanie scenek z życia operacyjnego recepcji SPA.
                   Wykład, prezentacja wraz z ćwiczeniami praktycznymi. Odgrywanie scenek życia SPA. Szkolenia prowadzone są w oparciu o wiedzę teoretyczną oraz praktyczną .Wykłady, prezentacje połączone są z analizą zdarzeń zachodzących w obiektach SPA. Uczestnicy angażowani są bardzo intensywnie w procesie szkoleniowym do wymiany doświadczeń oraz rozwiązywania ćwiczeń. Każde ze szkoleń poprzedza analiza potrzeb uczestników oraz sprecyzowanie oczekiwań jakie mają wobec trenera. Omawianie scen z życia SPA oraz rozwiązywanie problemów jest elementem każdego omawianego na warsztatach zagadnienia a wiedza teoretyczna prezentowana jest na podstawie zdarzeń rzeczywistych w SPA.



    Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Recepcja SPA, centrum zysków

    Materiały do pobrania:




    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania