Przepis na sukces w marketingu obiektu hotelowego

Cele szkolenia:

Uświadomienie, jakich kanałów dystrybucji nie wykorzystuje twój HOTEL. Pokazanie, jak przygotować kreację reklamowa twojego hotelu, aby w dobie konkurencji skutecznie wyróżniać się na rynku

Zaprezentowanie nowych sposobów komunikacji z rynkiem i nowoczesnych metod sprzedaży w hotelarstwie

Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z hoteli, służąca nakreśleniu kierunków komunikacji marketingowej poszczególnych obiektów

Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia

Idea nieustannego „samodoskonalenia i podnoszenia kwalifikacji o najnowsze trendy w marketingu ”stanowi motyw przewodni szkolenia


TEMATYKA:

Otwarcie szkolenia:

1. Powitanie i przedstawienie się


2. Cel i agenda


3. Zasady – ustalenie “kontraktu” szkoleniowego



Część I czyli nowości w pigułce

1. Marketing tradycyjny a marketing 3.0 – benchamrk


2. Marketing relacji a marketing emocjonalny - znaczenie marki I jej autentyczności


3. Model 3 I, DNA marki i elementy CSR



Część II: Plan marketingowy czyli tradycyjne rozwiązania zawsze na czasie

1. Analiza SWOT, analiza konkurencji, analiza cen konkurencji- case studies


2. Docelowe segmenty rynkowe i sposoby dystrybucji


3. Polityka handlowa – sezony i siatka cen dla poszczególnych segmentów rynkowych



Część II – nieodzowny e-commerce:

1. Marketing Internetowy i media społecznościowe - benchmark



2. Strona domowa hotelu- estetyka a postulaty SEO i funkcja sprzedaży


3. CRS – dzisiejsze must be w zakresie systemów rezerwacji internetowej



Część III - case studies uczestniczących hoteli:

1. Direct marketing - na przykładach ofert handlowych hoteli reprezentowanych przez uczestników


2. Promocja, reklama i działania wspierające sprzedaż - event Marketing, buzz marketing


3. Metafory w marketingu - nowe podejście do konstrukcji pakietów - elementy NLP



Część IV: Organizacja marketingu

1. Struktura organizacyjna i zakresy obowiązków pracowników marketingu


2. Zarządzanie przez cele, kontrola skuteczności ofert


3. Zarządzanie ceną - praca na cenie dnia w tym elementy revenue management



Zamknięcie szkolenia

1. Podsumowanie - przypomnienie poznanych wiadomości i umiejętności


2. Certyfikaty, test sprawdzający



Osoba do kontaktu

Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

Tel. +48 660-571-520

e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
 

    Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Przepis na sukces, marketingu hotelu

Materiały do pobrania:




pisture

Centrum Edukacji i Biznesu

Outsourcing

Do pobrania