Sprzedaż w hotelu i maksymalizacja jej skuteczności

W czasie nadal trwającego kryzysu branża prześciga się w nowych pomysłach na poprawę wyników ekonomicznych, które w głównej mierze opierają się na sprzedaży. Czy rozwiązaniem jest wojna cenowa, czy mobilizacja zespołu sprzedażowego? Na te i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź podczas tego szkolenia.


Cele szkolenia:

Zapoznanie się z prawidłowym funkcjonowaniem komórki sprzedażowej opartej na kilku modelach z uwzględnieniem specyfiki hotelu (biznesowy, wypoczynkowy, konferencyjny)

Zoptymalizowanie procesów w zakresie sprzedaży, raportowania i skuteczności docierania do klientów

Rozwiązywanie zgłaszanych przez uczestników problemów w formie case’ów

Zaznajomienie się z zasadami optymalizacji przychodów


Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy zaznajomią się z zasadami organizacji nowoczesnej sprzedaży

Zostaną omówione najnowsze trendy sprzedażowe

Zaznajomienie się z metodami jakimi możemy wspierać sprzedaż

Umiejętność zbijania obiekcji handlowców o nieskuteczności ich sprzedaży


TEMATYKA:

1. Jak zorganizować pracę w dziale sprzedaży

  • dobór i selekcja personelu
  • zasady podziału obowiązków
  • zasady wynagradzania (indywidualne, zbiorowe)
  • system CRM
  • raportowanie i mierzenie skuteczności działań handlowych
  • system rezerwacyjny (recepcyjny, bankietowo-konferencyjny)
  • system segregatorowy
  • budowa planu sprzedaży i wyznaczanie indywidualnych celów sprzedażowych

  • 2. Jak przygotować produkt do sprzedaży

  • analizy zewnętrzne i wewnętrzne
  • cechy unikalne
  • metoda Cecha – Zaleta – Korzyść
  • przekuwanie wad na zalety

  • 3. Rozmowa handlowa

  • sztuka zadawania pytań
  • techniki negocjacji
  • zasady manipulacji
  • prezentacja ceny

  • 4. Skuteczne dochodzenie do „TAK” – metody zamykana rozmów o ofercie.


    5. Jak ważny we wspomaganiu sprzedaży jest plan marketingowy.


    6. Jak promocja i kreacja wizerunkowa wpływa na sprzedaż hotelu?


    7. Metody dotarcia do klienta w zależności od jego rodzaju – klient indywidualny
    7. (turysta, biznesmen grupowy (konferencyjny, turystyczny), a kanały dystrybucji oferty hotelu.


    8. Sprzedaż hotelu przez Internet.


    9. Podstawy revenue management – jak optymalizować przychody ze sprzedaży.


    10. Ćwiczenie optymalizujące przychody.


    11. Benchmark – fakty i mity. Alternatywa wspomagania sprzedaży i badania rynku dla hoteli.


    12. Zakończenie/indywidualne konsultacje z trenerem.



    Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Sprzedaż w hotelu, maksymalizacja, skuteczność

    Materiały do pobrania:




    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania