CROSS-SELLING I UP-SELLING
czyli efektywne podnoszenie sprzedaży usług hotelowych


Szkolenie skupia się na rozwoju praktycznych umiejętności aktywizacji sprzedaży. Uczestnicy uczą się identyfikować i realizować w praktyce możliwości dodatkowej sprzedaży usług hotelowych, wykraczających poza pierwotne zapytanie klienta (up-selling) i poza ofertę noclegową (cross-selling) oraz ćwiczą różne sposoby komunikacji z gościem, tak aby akt sprzedaży zachował charakter eleganckiej obsługi i doradztwa. Część ćwiczeniowa przygotowuje do umiejętnego rozpoznawania potrzeb gości, umiejętnego tłumaczenia ich na język korzyści i podnoszenia skuteczności sprzedażowej recepcjonisty.


Cele szkolenia:

wykształcenie lub przebudowa wzorców myślenia o sobie, swoim hotelu i jego usługach

określenie dotychczasowych wzorców relacji z gośćmi i identyfikacja obszarów  wymagających zmiany

wykształcenie umiejętności zadawania pytań, które kierują klienta w stronę kupna

opanowanie techniki prezentowania korzyści


Dzięki szkoleniu pracownicy dowiedzą się dodatkowo:

na ile można należy kontrolować przebieg rozmowy, ile inicjatywy pozostawić gościom

w jaki sposób pozytywnie i z korzyścią dla siebie wykorzystywać obiekcje rozmówcy

jak odmawiać potencjalnym klientom (kiedy jest to zasadne) nie tracąc szansy na przyszły rozwój relacji


TEMATYKA:

CZĘŚĆ TEORETYCZNA OBEJMUJE:

1. Analiza produktu – usługi.


2. Procedury sprzedażowe.


3. Case study (We areLadies&Gentlemen. ServingLadies&Gentlemen)


4. Dlaczego kupujemy. Czego oczekują nasi klienci.


5. Produkt hotelowy (właściwy, rzeczywisty, poszerzony).


6. Fachowość i uprawnienia. Kupią od ciebie jeśli kupią ciebie.


7. Schemat rozmowy z klientem. Komunikowanie i sprzedaż.


8. Wsparcie sprzedaży. Merchandising usługi hotelowej. Niezbędne elementy pozwalające na
8. aktywną sprzedaż.


9. Cross i up-selling. Aktywne.



Osoba do kontaktu

Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

Tel. +48 660-571-520

e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
 

    Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - CROSS-SELLING I UP-SELLING, efektywne podnoszenie sprzedaży, usługi hotelowe

Materiały do pobrania:


 



pisture

Centrum Edukacji i Biznesu

Outsourcing

Do pobrania