Rola managera restauracji jako lidera

Szkolenie jest narzędziem podnoszenia kwalifikacji pracowników na wszystkich szczeblach. Dla kadry zarządzającej będzie ono przypomnieniem zasad, porównaniem własnej zdobytej wiedzy z założeniami popartymi praktyczną wiedzą. Dla pracowników niższego szczebla możliwość rozwoju osobistego. Dla firm jednym z elementów motywacji pracowników, poprzez budowanie trwałych relacji z pracownikiem, jak również zbudowanie lojalnego zespołu ludzi.


Grupa docelowa:

Szkolenie kierowane do kadry zarządzającej restauracją, osób pragnących podnosić swoje kwalifikacje, przedsiębiorców prowadzących własne restauracje, firm pragnących podnoszenia kwalifikacji pracowników jako jeden z elementów motywacji.


Cele szkolenia:

Zdobycie bądź podniesienie kwalifikacji w zarządzaniu biznesem gastronomicznym, budowanie zespołu, rozliczenia, umiejętności zarządzania kosztami, personelem, wypracowanie własnego stylu zarządzania. Podstawowe zagadnienia z systemu HACCP.


Korzyści ze szkolenia:

Nabycie wiedzy z zakresu zarządzania jednostką gastronomiczną z uwzględnieniem kontroli kosztów, planowania, budowania zespołu. Podniesienie motywacji pracowników poprzez rozwój ich samych, jak również świadomości organizacyjnej i zależności między zyskiem a kosztami. Szkolenie przyniesie szerokie spojrzenie na wszystkie aspekty zarządzania od budowania relacji z dostawcami, pracownikami a skończywszy na klientach.


TEMATYKA:

1. Umiejętności Managerskie

  • Umiejętności Przywódcze – zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie poprzez cele
  • Informacja zwrotna
  • Motywacja Pracowników
  • Coaching
  • Nagany i pochwały
  • Rozwiązywanie problemów – pracowniczych i z klientami
  • Style zarządzania

  • 2. Sprawy Pracownicze

  • Formalności związane z zatrudnianiem pracowników
  • Elementy Prawa Pracy
  • Obowiązki pracownika i pracodawcy
  • Rodzaje umów o pracę
  • Zasady udzielania urlopów
  • Szkolenia i awanse. Wynagrodzenie, premie i podwyżki
  • Zarządzanie restauracją
  • Funkcjonalność zakładu gastronomicznego
  • Wyposażenie restauracji
  • Sanepid i jego wymagania
  • Koncesja i sprzedaż alkoholu
  • Zawieranie umów z dostawcami
  • Organizowanie przyjęć bankietowych
  • Elementy promocji i reklamy

  • 3.Zarządzanie Restauracją

  • Rozliczanie restauracji, remanenty, inwentaryzacje
  • Komputerowe systemy sprzedażowe
  • Zarządzanie kosztami. – podział kosztów, podstawy kosztów, rachunek zysków i strat
  • Zarządzanie czasem – układanie grafików, delegowanie zadań
  • Obsługa Gościa
  • Sugestywna sprzedaż
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji z gośćmi

  • 4. System HACCP w gastronomii

  • Podstawy wdrożenia GMP, GHP i HACCP w prawodawstwie polskim i europejskim
  • Definicje i terminologia GMP GHP i HACCP
  • Wymagania dla GMP i GHP
  • Tworzenie dokumentacji GMP i GHP
  • Tworzenie dokumentacji HACCP
  • Dokumentacja HACCP – warsztaty
  • Kontrola Sanitarna a HACCP

  • Metody prowadzenia szkolenia:

    Zajęcia mają charakter praktyczny. Teoria służy jedynie wprowadzeniu w temat. Wszystkie zagadnienia stają się w ten sposób przedmiotem ćwiczeń i stanowią źródło głębszej obserwacji i analizy. Zakres ćwiczeń jest elastycznie dostosowywany do specyfiki pracy danej grupy uczestników szkolenia.

  • prezentacja
  • dyskusja
  • metody aktywne i ćwiczenia praktyczne


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Rola managera, manager restauracji, lider restauracji, szkolenie manager

    Materiały do pobrania:





    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania