Szkolenia dla hoteli i gastronomii

Rola managera restauracji
jako lidera
Szkolenie z Rola managera restauracji
jako lidera


Szkolenie jest narzędziem podnoszenia kwalifikacji pracowników na wszystkich szczeblach. Dla kadry zarządzającej będzie ono przypomnieniem...

Efektywne zarządzanie Gastronomią w cyklu operacyjnym poprzez kontrolę kosztów
Szkolenie z Efektywne zarządzanie Gastronomią w cyklu operacyjnym poprzez kontrolę kosztów


Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do managerów gastronomii, szefów kuchni, właścicieli restauracji i firm cateringowych oraz wszystkich...

System HACCP w gastronomii
Szkolenie z System HACCP w gastronomii


HACCP jest systemem zarządzania jakością poprzez który możemy oferować naszym klientom produkty powtarzalne oraz gwarantujące bezpieczeństwo...

Szkolenie kelnerskie
szkolenie z Szkolenie kelnerskie


Doskonalenie wiedzy i umiejętności w zakresie organizacji i perfekcyjnej obsługi konsumenta a także nabycie praktycznej wiedzy...

Kurs barmański
Szkolenie z Kurs barmański


Nabycie lub uzupełnienie wiedzy teoretycznej i praktycznej, która pozwoli na efektowną i efektywną prace na stanowisku Barmana oraz...

Coaching pracowników restauracji
Szkolenie z Coaching pracowników restauracji


Umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych są cenną kompetencją managerów. Sposób słuchania i prowadzenia rozmowy typowy...

Kucharz/Kucharka – kurs w zakresie podnoszenia kwalifikacji
Szkolenie z Kucharz, Kucharka, kurs w zakresie podnoszenia kwalifikacji


Szkolenie skierowane do kucharzy i kucharek dieki któremu podwyższą umiejętności zawodowych w zakresie przygotowywania, przyrządzania...

Organizacja usług cateringowych
Szkolenie z Organizacja usług cateringowych


Szkolenie skierowane do organizatorów i realizatorów usług gastronomicznych i cateringowych,  właścicieli  zakładów gastronomicznych, osób...

Vademecum pokojowej
szkolenie z Vademecum pokojowej


Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy personelu zatrudnionego w dziale housekeepingu hotelu, pensjonatu etc. zarówno z wcześniejszym...

Profesjonalna obsługa gościa
w restauracji
Szkolenie z Profesjonalna obsługa gościa
w restauracji


Ze względu na wysoki poziom merytoryczny kursu szkolenie jest również bardzo dobrą okazją do szerszego zapoznania się...

CROSS-SELLING I UP-SELLING
czyli efektywne podnoszenie sprzedaży w gastronomii
Szkolenie z CROSS-SELLING I UP-SELLING, efektywne podnoszenie sprzedaży w gastronomii


Kelner to sprzedawca, który za sprawą swoich umiejętności, profesjonalizmu oraz znajomości technik i psychologii sprzedaży potrafi celnie zaspokoić...

CROSS-SELLING I UP-SELLING
czyli efektywne podnoszenie usług hotelowych
Szkolenie z CROSS-SELLING I UP-SELLING, efektywne podnoszenie usług hotelowych


 Szkolenie skupia się na rozwoju praktycznych umiejętności aktywizacji sprzedaży. Uczestnicy uczą się identyfikować i realizować...

Profesjonalna obsługa i kontakt
z gościem hotelowym
szkolenie z Profesjonalna obsługa i kontakt
z gościem hotelowym


szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego ma na celu przedstawienie pracownikom hotelu podstawowych zasad kontaktu...

Sprzedaż w hotelu
i maksymalizacja jej skuteczności
Szkolenie z Sprzedaż w hotelu
i maksymalizacja jej skuteczności


W czasie nadal trwającego kryzysu branża prześciga się w nowych pomysłach na poprawę wyników ekonomicznych, które w głównej...

Przepis na sukces w marketingu obiektu hotelowego
Szkolenie z Przepis na sukces w marketingu obiektu hotelowego


Szkolenie ukazujące, jakich kanałów dystrybucji nie wykorzystuje twój HOTEL. Pokazanie, jak przygotować kreację reklamowa twojego hotelu...

Komunikacja wewnętrzna w pozytywnym kreowaniu wizerunku hotelu
Szkolenie z Komunikacja wewnętrzna w pozytywnym kreowaniu wizerunku hotelu


Sztuka komunikacji międzyludzkiej i porozumiewania się jest jednym ze sposobów podnoszenia jakości naszego życia. Sukces osobisty...

Profesjonalna obsługa
Klienta SPA
szkolenie z Profesjonalna obsługa
Klienta SPA


Celem szkolenia jest zaprezentowanie i przekazanie wiedzy dotyczącej tematyki obsługi klienta w obiekcie Spa. Poruszona zostanie kwestia...

Recepcja SPA - centrum zysków
szkolenie z Recepcja SPA - centrum zysków


Nauczenie profesjonalnych zasad przyjmowania rezerwacji w SPA, prowadzenia rozmów telefonicznych oraz zasad odpisywania na maile...

Standardy obsługi gościa SPA
(strategia sukcesu)
Szkolenie z Standardy obsługi gościa SPA, strategia sukcesu


Uczestnik szkolenia pozna tematykę relacji jakie należy budować w kontaktach z klientem SPA. Ważnym celem jest wskazanie uczestnikom...

Profesjonalna obsługa
recepcji hotelowej
Szkolenie z Profesjonalna obsługa
recepcji hotelowej


Przyswojenie profesjonalnej wiedzy hotelarskiej i sprawdzenie jej znajomości w praktyce. Podniesienie jakości świadczonych przez...

Profesjonalna obsługa reklamacji w hotelu
Szkolenie z Profesjonalna obsługa reklamacji w hotelu


W dobie ogromnej konkurencji w branży hotelarskiej i porównywalnej jakości usług, to właśnie sposób obsługi klienta decyduje o przewadze nad...

AdWords dla hotelarzy
Szkolenie z AdWords dla hotelarzy


Wyszukiwarka Google to miejsce, od którego sporo naszych potencjalnych gości rozpoczyna poszukiwanie miejsc noclegowych...

Profesjonalny kurs kelnerski
Profesjonalny kurs kelnersk


Każde stanowisko niesie ze sobą konkretne oczekiwania ze strony organizacji, w której dany pracownik pracuje...

CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych
CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych


Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zagadnienie psychologii sprzedaży ze szczególnym naciskiem na up-selling i cross-selling w restauracji...

Skuteczny marketing online turystyczny
CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych


Internet jest jednym z najważniejszych kanałów dystrybucji pokoi we współczesnym hotelarstwie, turystyce. Co więcej – jego znaczenie...

Turystyka w mediach społecznościowych
CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych


Przedstawienie najważniejszych kroków w samodzielnym prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google. Poznanie interfejsu reklamowego...

Kurs pierwszej pomocy
w restauracji
CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych


...bo udzielania pierwszej pomocy nie można się bać...
Szkolenia prowadzi wykwalifikowana kadra instruktorska, posiadająca...

Skuteczny marketing online
w hotelarstwie
CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych


Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu obiektów hotelowych, pensjonatów, ośrodków SPA – jak również do ich...

Sprzedaż online usług hotelarskich
CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych


Szkolenie umożliwia poznanie i samodzielne wykorzystywanie w przyszłości najważniejszych narzędzi służących do promocji usług...

Mistrzostwo w usługach hotelowych
Mistrzostwo w usługach hotelowych


„Mistrzostwo w usługach hotelowych” jest programem motywacyjnym z elementami technik sprzedażowych dedykowanym dla osób zawodowoi ...

pisture

Centrum Edukacji i Biznesu