Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

Cel ogólny warsztatu:

Rozwój kompetencji w zakresie bezpośredniej obsługi klienta.


Cele szkczegółowe:

ikona cele

Profesjonalizacja obsługi klientów

ikona cele

Zwiększenie zadowolenia klientów

ikona cele

Rozwój specyficznych kompetencji pracowników zajmujących się obsługą klienta.


Zdobyte umiejetności:

ikona korzysci

Stosowania najwyższego standardu obsługi klienta

ikona korzysci

Wykorzystania czteropłaszczyznowego modelu komunikacji Schulza von Thuna w kontakcie z klientem

ikona korzysci

Aktywnego słuchania oraz diagnozowania specyficznych potrzeb klienta

ikona korzysci

Radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas obsługi klienta


TEMATYKA:

Sesja I

  • Wprowadzenie do szkolenia, przestawienie programu i celów warsztatu
  • Standard obsługi klienta w urzędzie
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta

  • Sesja II

  • Komunikacja z klientem w urzędzie
    1. - Model komunikacji Schulza von Thuna i jego aplikacja w pracy urzędnika
      - Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, w tym aktywne słuchanie


    Sesja III

  • Trudny klient w urzędzie
    1. - Asertywność w obsłudze klienta
      - Radzenie sobie z trudnymi emocjami
      - Reagowanie na obiekcje i zastrzeżenia ze strony klienta


    Sesja IV

  • Profesjonalna obsługa klienta – ćwiczenia praktyczne
    1. Scenariusze spotkań i rozmów z klientem



    Metody prowadzenia szkolenia:

    Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi. Uczestnicy są aktywnie włączani w proces szkoleniowy. W trakcie zajęć wykorzystywane są metody: analiza przypadku, ćwicze-nia z obserwatorem, dyskusja moderowana, praca w parach, praca w małych grupach, scenki, wykład.



    Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


     ikona uwaga
    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

    Materiały do pobrania:


    ikona formularz
    ikona progranm
     
     

     

     

    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania